I.Boice | Iranian Boice Community


8 ماه می, سالگرد برنامه معروف SketchBook هست و امسال, در این مراسم مهمانان ویژه ای داشتن که البته یونگ هوا هم جزو اونا بود!

البته حضورش اونقدری نبود که بخوام کل برنامه رو بذارم و به خاطر همین کات یونگ هوا رو گذاشتم.

به علاوه اینکه در آخر به همراه خواننده افسانه ای lee moon sae آهنگ Spring Breeze رو هم اجرا کرد!

 

لینک های دانلود:

کات اول:

 

 

کات دوم:


نظرات شما عزیزان:

آرامیس و دارتانیان :|
ساعت20:28---22 خرداد 1394
درسته کم حرف میزنن ولی ملت میخندن دوست داشتم بدونم چی میگن.
ایول.ممنون.دنبال اونم خیلی گشتم.
پاسخ: ^_^


دارتانیان
ساعت19:49---22 خرداد 1394
ممنون هادی بابت برنامه ها ...من این برنامه رو دارم ولی زیرنویس نداره اینی که تو گذاشتی قسمت مصاحبه اش زیرنویس داره ؟
پاسخ:نه والا نداره.....اما اونقدری حرف نمیزنن که زیرنویس بخواد!!! اما واقعا نیست! یوتوب و دیلی رو شخم زدم! همیناشم به زور پیدا کردم! اما اون قسمتی که یونگ و YDG باهم رفته بودن با ساب انگلیسیش تا فردا میذارم!


پوران
ساعت19:22---22 خرداد 1394
وای خدا من میمیرم برای این اجرا!!!!!!!!! یعنی عالی بود!!!!!! فکر کنم شونصد بار نگاهش کردم! خیلی دوست داشتم این اجراشو! و خیلی بیشتر دوست دارم خود یونگ اهنگ این سبکی بسازه!!!!

پاسخ: یالله, از مین به آسمون باریده هااا! من باد برا تو نظر بذارم :D


ارورا
ساعت18:59---22 خرداد 1394
سلام خسته نباشید.ممنون بابت برنامه هایی که گذاشتید.
می خواستم بگم لینک قسمت 7 و 8 برنامه Brave Family حذف شده.امکان دوباره قرار دادنش روی سایت هست؟
پاسخ:سلامت باشید.....والا بریو رو من اصلا در جریانش نیستم.....یه چند روزی صبر کنید یواش یواش همه رو درست می کنیم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: جمعه 22 خرداد 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com